دوشنبه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۸۵

تاسیس ولستین

دوشنبه بيست و هشتم فروردين 1385 تاسیس ولستین در راستای حمایت از ارمانهای ولستان وبا توجه به کمکهای بی دریغ مقامات جمهوری اسلامی به برادران فلسطینی بنده چون ذاتن ادم حسودی تشریف دارم بر ان شدم که با کمک ویاری برادران و کمی تا قسمتی خواهران وبلاگ نویس کشوری به نام ولستین تشکیل دهم تا شاید از کمکهای کشورهای ارمان خواه بهره ای بگیرم واین قبض تلفن را با خیال راحت پرداخت کنم ..واما موسسان ولستین 1. اسمعیل زاویه .2.خالد شمد (ملحفه) 3. یک سری وبلاگ نویس اواره .4. شهدای تیپ ال غذا 5. یک نفر که گدایی خوب بلد است ؟ چون برای اولین بار است بنده دارم کشور تشکیل میدهم یک سری اشکالات طبیعتا وجود خواهد داشت ..پیش شا پیش از تمامی ارمان خواهان پوزش میخواهم در ضمن از تمامی برادران و کمی تا قسمتی خواهران وبلاگ نویس خواهش دارم بنده را در این امر خطیر یاری کنند ؟ اگهی استخدام در کشور ولستین : به یک نفر استاد کار برای شمردن 50 میلیون دلار نیازمندیم ؟ این داستان ادامه دارد