پنجشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۸۵

70ملیون ایرانی زیر هسته فوتبال هسته ای

بالاخره دست یابی به حق مشلم ما ملت که چندی است توسط دولت وزین وعدالت خواه و مهرورز و مهر طلب ومهرورز و مهرانگیز جناب دکتر احمدی نژاد دنبال می شود ؟!( و براستی در شرف رسیدن به این هدف والا و مقدس نیز هستیم .) مستلزم دادن هزینه های است در خور این حق مسلم ومقدس ؟! دستاویز قرار گرفتن احساسات و خواست ملیونها ایرانی در قالب بازیهای جام جهانی فوتبال از نظر نگارننده یکی از امتیازاتی است که ملت ایران با جریحه دار شدن احساسات وغرور ملی خود دراه رسیدن به ان هدف پرداختند..!! عدم قبول دعوت تیم فوتبال ایران توسط تیمهای بزرگ ومطرح فوتبال دنیا برای برگزاری بازی تدارکاتی و دوستانه که در اوج مطرح بودن پرونده هسته ای به کرات به وقوع پیوست خود دلیلی است بر صحت این ادعا ؟! طبیعتا با نگاه کردن بدونه غرور و ساده انگاری در مورد بازیهای ایران و بدونه توجه به دلایلی ساده لوحانه در خصوص بکارگیری بازیکنی خاص ودلایلی اینگونه که بیشتر توسط رسانهای داخلی در جهت فریب افکار عمومی ودوری از دلایل واقعی این شکستها و ناکامی ها دنبال میشود ؟ با نگاه عمیق و واقع گرایانه به این موضوع به سهولت میتوان به عمق فاجعه وپی برد ؟ از نظر نگارننده شرایط بحرانی جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی و پرونده هسته ای این کشورو عاجز بودن مقامات جمهوری اسلامی در جهت تدارک دیدن مقدمات و شرایط مطلوب برای حضور تیم فوتبال ایران در جام جهانی موجبات شکست خوردن و ناکامی تیم فوتبال کشورمان را فراهم اورد"( عدم صدور ویزا برای برخی تیمهای ملی کشور نیز خود دلیلی دیگر است).. بماند نداشتن روحیه تیمی و دخالت عده ای خاص از دولتمردان در خصوص محبث فنی تیم ایران که بنا به شواهد وقراین موجود صحت این موضوع به راحتی قابل روییت است..؟ درهر حال توقع داشتن از تیمی که هر گز از تدارکات مناسب در جهت اماده سازی برای حضور در چنین صحنه مهم جهانی بسیار ابلهانه و کوته بینانه است ؟ باید اندیشید که دلایل واقعی شکست وناکامی تیم فوتبال کشورمان براستی چه بود بدونه در نظر گرفتن مباحث فنی تیم که خود داستانی جداگانه دارد ؟! درپی یکی از سفرهایم با یکی از اعضای تیم ملی یکی از رشته های ورزشی هم سفر بودم که بنا به دلایلی از ذکر نام این دوستم خوداری میکنم ؟ پرسش و پاسخی بین ما ردو بدل شد که توجه شما را به ان نیز جلب میکنم از ایشان اولین سوالی که کردم در مورد این بود که ایا هنوز هم برای اقامه نماز صبح بیدار باش دارید یانه ایشان در جواب گفتند خیر در قدیم چرا و لی حالا نه ولی خوب باید برای اقامه نماز صبح رفت ؟! از او پرسیدم چرا دو پهلو جواب جواب میدهید ایشان در جواب گفتند : هرکس که برای نماز صبح و دعای کمیل برود از موقعیت بهتری در تیم برخوردار خواهد بود ؟ ! از او پرسیدم ایا برای دیدن بازیهای تیم فوتبالمان به المان خواهید رفت ( تیم ایشان عضو شان بود در حال حاضر در اروپا در حال انجام مسابقات است ) ایشان با غضب فرمودند خیر مگرانها برای تماشای بازی ما تا به حال به ورزشگاه امده اند که مانیز برای تماشای بازیهای انها به ورزشگاه برویم ؟ در ادامه فرمودند هرگز یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال به تماشای بازیهای ما نیامده ؟! پس لزومی ندارد ما نیز به تماشای بازیهای انها برویم ؟البته فدراسیون برنامه ای تدارک دیده که بعید میدانم به و قوع بپیوند ؟مکالمه ما حدود 3 ساعت طول کشید . از ایشان سوالت بسیاری کردم ؟ که از حوصله این نوشتار خارج است . در خصوص قولهای فدارسیون که هیچ گاه به وقوع نپیوسته و ده ها موارد دیگر .. در انتهای مکالمه از ایشان در باب ندیدن بازیهای تیم فوتبال توسط اعضای تیم ان دوست سوالی دیگر بپرسیدم : به ایشان گفتم من تمامی بازیهای تیم های ملی را میبینم و برایم هیچ فرقی نمیکند که تیم پینگ پونگ جوانان زیر 14 سال باشد و یا تیم فوتبال کشورمان چون با موفقیت انها احساس غرور میکنم و شاد میشوم .. پس به خاطر غرور ملی وعرق ملی بایید بازیها را دید .. ایشان در جواب گفتند : بشاش توش نکته : در انتهای این نوشتار در نظر دارم به نکته ای که در پایان اخرین بازی تیم ملی که از شبکه سوم جمهوری اسلامی شاهد پخشش بودم اشاره کنم که تحت عنوان تیزی که سریال جدیدی را با نام (ارمش اولین سکوت) تبلیغ میکرد اشاره کنم که بلافاصله در اقدامی عجیب از شبکه سوم پخش شد و با چنین مضمونی اغاز شد : هرچه میخواهی فریاد بکش هرچه میخواهی میخواهی بخور هر چه میخواهی حرص بخور
70 ملیون ایرانی زیر هسته فوتبال هسته ای